Durudora benim gebeliğin başından beri idrar yolu enfeksiyon sorunum oldu ne yazık ki. Sürekli tekrarlayıp duruyor. O nedenle 1,5-2 ayda bir yaptırıyoruz enfeksiyon çıktığında da mecbur antibiyotik alıyoruz. Enfeksiyon bebekler için zararlı bir de erken doğuma yol açabiliyor o nedenle sürekli kontrol etmek lazım. Aslında bu haftalarda siz de idrar tahlili ve kültürü yaptırsanız iyi olur bence. Olası bir doğumda enfeksiyon olduğunda Allah korusun bebeğe de geçebiliyormuş. Kontrollü
olmakta fayda var.