Kizlar ikidir aldigim peynirde küf çıkıyor. Bu beni tedirgin ediyo. Normalde peyniri çok severim cok yerim. Hamileyim diye dikkat ettikçe sanki beni buluyo. Tarihi geçmemiş pastorize peynirler neden inatla basima geliyo. Artik peynir yemeyeyim dedim düzgün değil mi nasil bilcem. Farkli market farkli marka denedim yine ayni sey