Papatya13371 çok normal ve çok güzel..benim 7. Hafta da dahil çok güzeldi. Herşey yiyip icebiliyordum. Bulantı kusma yoktu..fakat son 3 haftadır 5 kilo verdim. Bulantı ve tüm yiyeceklerden uzaklaşma basladi.. başımı yerden kaldıramıyorum..açlıktan oturup ağlıyorum. Umarım sizin sonuna kadar değişmez belirtiler .