Ahmtmmm Kozlar kan sulandırıcı iğne ben oksapar kullanıyorum böyle iğne kullanıp doğum yapanınız var mı ? Normal doğum mu yaptınız yoksa sezeryan mı ?
MYstryy Ahmtmmm normalide yapabiliyosun sknti yok igneler oyle kanama yapmiyor aspirin kullaniyosan o daha fazla yapior onuda kestiriyor doktorlar zaten 30 lu haftalarda