1987gokce DidemYldrm 26+2yiz şafak 96 🙈 heyecan dorukta Ramazan gelmeden tüm eksikleri tamamlamak istiyorum. Havalar çok sıcak olucak diyolar napcaz biz kızlar 😄
sedaskan DidemYldrm son 87 gunumuz bizim de kizimla. 27+4 üz, artik daha bir hizli akiyor gibi geliyor zaman. Keyfini cikarmaya egitimlere katilmaya kitap okumaya calisiyorum mumkun oldugunca bebegime hazirlanabilmek icin 😊
DidemYldrm ZeynepKara benimde 100 bu gece 99 oluyor 2 Basamaklılara düşüyoruz ama sezaryen olursa 1 hafta daha erken oluyor 😊
DidemYldrm 1987gokce ben odasını bitirdim çok şükür kıyafetleri de bitti sayılır biraz eksiği kaldı Ramazan’a kadar bitiricem Ramazan’dan sonra odasının süsleri var birde kendim için çıkıcam alışverişe daha inşallah yetişir hastane süsleri de var daha
DidemYldrm sedaskan maşallh ben de şu son kıyafetlerini bitireyim kendime zaman ayırıcam Ramazan’da bolca
Zuhal2205 DidemYldrm aynen öyle canım dün gibi hatırlıyorum ilk öğrendiğim zaman. Şimdi 4 buçuk ay olmuş bile yolun yarısı
sedaskan DidemYldrm ya bence kiyafete cok takilmayin. Benim daha yenidogan icin bir kac takimim var set almadim bile henuz 🙈 son aya kadar halletsek sikinti olmaz bence hastane cantasina sonradan eklerim diye dusunuyorum ben valla. Eksikler bitmiyor zaten hic 😊
Zeynep8 103 gün var tek hayalim şu 46 günüm geçsin ve izne ayrılıyim artık dayanamıyorum psikolojik olarak