Zeynepgnc esraunes ben 17+4 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim cinsiyeti kız canım daha bugun hissettim karnımda, 🤲☺️☺️☺️
Elbiiiii Heyecandorukta aynen doktor ben erkek gördüm dedi kesin mi dedim evet dedi değişmezse erkek 😁
yagmurksr Yeniden benim kız kıpır kıpır canım gün içinde baya hissediyorum ama bünyeyle de alakalı sanırım zayıf olduğum için mı bilmiyorum
Nermin1002 Cuma günü gitmiştik kız demişti ama haftaya tekrar gidicez başka bi sebepten tekrar cinsiyet sorucam bakalım değişecek mi ☺️
ZehraM2 haftadayız hala geçmek bilmeyen baş ağrılarım bulantılarım tiksinmelerim var hamilelik zuullll geliyor🤦♀️🤦♀️ Cinsiyetimiz bi erkek bi kız dediler hayırlısı sağlıkla doğurayım da doğurunca görürürüm😀 bu arada hareketlerini hissediyorum kıpır kıpırız
Senemada 17 haftadayız ikiz bebişlerimi bekliyorum ikiside erkek dedi doktor bakalım detaylıda net belli olur herhalde 🧿🥰🥰
yagmurksr Yeniden 49 ile hamile kalmıştım canım ilk 3 ay mide bulantısı yüzünden 45e kadar düştüm yeni yeni yemeye başladım bakalım
Yeniden yagmurksr maşallah valla en sevdiğim 😁 inşallah çok kilo almazsın sadece göbeğin çıkar. Kilo almaktan korktuğuma değil ama sadece göbeği olan hamileler ayrı bir güzel oluyor 😅😅
yagmurksr Yeniden olsun canım ya hamileliğin her hali güzel bizler kilo da alsak değişsek de herşey güzel bir mucize için inşallah sağ salim kavuşuruz miniklere🥰