Herkese merhaba.. hep ben ne zaman anlatırım diyordum bugüne nasipmiş.. paZarrtesi doktor kontrolüne gittim doktor beni görünce karnımın biraz aşağıda olduğunu söyledi Muayeneye geçtik bebek iyi suyu falan yerinde hiçbir sıkıntı yok. Karnım çok sertleşiyor dedim seni nst ye de bağlayacağım dedi. Nst ye Bağladı düzenli olarak ağrılarım çıkıyor bana ağrın falan oldu mu şu an ağrı hissetmiyor musun dedi ağrı falan hissetmediğimi söyledim oda şaşırdı. Sonra beni vajinal muaneye aldı 1cm açıklığım var ultrasonla baktı bebeğin kafası rahim ağzına baskı yapıyor ve rahim ağzım kısalmış üç hafta önceki kontrolümde bebek dönük bile değildi ki şimdi doğum pozisyonuna geçmiş.. özel Muayaneye gittiğim için devlet hastanesine sevk etti beni.. hastaneye gittim doktor yüzüme suratıma bakmadı.. kadın resmen özele gidiyorum ama hastaneye geldim diye bi tavırlı tavırlı davrandı saatlerce bekledim nst ye bağlandım düzenli ağrım çıkmadı.. muayene etti açıklığın var dedi yatış yapalım Doğumu durdurmaya çalışalım ama bu durumda erken doğum yaparsan Hastanemizde yeni doğan doktoru yok dedi bende başka hastaneye gideyim sevk edin dedim bir tek Çanakkale’de üniversite hastanesinde yeni doğan Uzmanı olduğunu o doktorun ve bölümdeki 3 hemşirenin korona olduğu için bölümün kapatıldığını söyledi ve beni Edirne ya da Bursa’ya sevk edebileceğini söyledi Yada yatmak istersen yatırırım ama olurda doğum yaparsan küvez ve doktor için bebeği gönderirim sen kalırsın karar ver dedi eşimle şok olduk anlayamadık karar veremedik sonra ben daha önce gittiğim için İzmir’de doktorumun olduğunu Onu aramak istediğimi ona göre haber vereceğimi söyledim doktora.. İzmirdeki doktorumu aradım yardımcı olabileceğini yatış yapmamamı direk İzmir’e gelmemi söyledi. Arabaya bindik eve geldik alel acele bişeyler hazırladık yola çıktık.. daha erken diye doğum çantası bile hazırlamamıştım 😔 sadece kıyafetleri yıkamıştım o kadar. İzmire vardık doktoru aradık sağolsun evi yakınmış hemen geldi baktı yatış yaptırdı tedaviye başladı ciğer iğnesi ağrı kesici doğum olmaması için hap ilaç derken iki gün tedavi gördüm beni İzmir’den memlekete gitmemem şartıyla eve çıkardı eşimin akrabasına gittik ama ben sadece bir gün dayanabildim ağrım başladı akşam üstü 4 gibi hastaneye gittik üç kere nst ye girdim hep ağrım çıktı. Ama açılmam yok.. doktor sezeryane alacağını söyledi 20.08.2020 saat 10.27 de miniğim doğdu.. erken doğduğu için çok korktum kilosu 2500 boyu 48 cm olarak doğdu doktor gayet iyi olduğunu korkmamamı haftasını tamamlaması için küveze konacağını söyledi.. ilk doğduğunda gösterdiler göğsüme koydular bir de ertesi günü gösterdiler sonra çıkışım yapıldı doktor haftada 2 gün sadece on dakika gösterdiklerini söyledi bebeğimi hastanede bırakıp çıkmak zorunda kaldım bebeğim için dua edin olur mu?? Herkese rabbim bi avazda doğumlar nasip etsin