Lamelif Crinone jeli 12. Haftadan sonra kullanan var mı? Benim ki tüp bebek normalde 12. Haftada kesilecekti ama rahimde kanama alanı var diye devam ediyorum. Ama bebeğe bir zararı olur mu diye endişeliyim. Her yerde 12. Haftaya kadar kullanılacak yazıyor 🙄
Haticeyildiz Lamelif yanlis hatirlamiyosam 12.haftaya kadar gunde 2 kere yapiyodum tam 12.haftada bitirdim kullanmayi kestikten bikac gun sonra kanamam oldu doktorum tekrar bi kutu verdi sadece aksamlari gunde 1 tane kullandim 1 kutuyu bitirdikten sonra dahada kullanmadim yani kanama riskin oldugu icin veriyolar