ayse-nurr- Benim 6 ve 8.haftalarda iki kez yoğun kanamalarım oldu özellikle ikincisi çok şiddetliydi bir gece hastanede yattım. Vajinal olarak 200mg progestan ve haftada 1 proluton iğne kullanmaya başladım. Hep yattım çok şükür şimdi 31.haftaya girdik 🙏🏻 Benim ikiz gebelik olduğu için risk faktörüm daha yüksekti. Siz de içinizi ferah tutun, doktorunuzun yönergelerini mutlaka dinleyin. İnşallah sağlıkla atlatırsınız bu süreci 🙏🏻