Burcuyyy Arkadaşlar bebeğim 32 haftalık doğdu şuan 25 günlük aptamil prematüre kullanıyorum 30 ml 1 ölçek koyuyordum 30 ml ile doymuyor sizce 50 ml yapsam kaç ölçek koymam lazım çok mu gelir 50 bilgisi olan yardımcı olabilr mi
BozAilesi Burcuyyy canım bebeğim 20 günlük 39. Haftada doğurdum. Yeri geliyor 6 ölçek içiyor ben doyduğunu kadar veriyorum zaten istemeyince diliyle atıyor biberonu
3506 Burcuyyy Çok mu gelir bilmiyorum ama 1 ölçek kaç grama denk geliyor? hesaplayabiliriz sizin için.. 60 ml iki ölçek olacağına göre 50 ml için 2 ölçekten biraz daha az olmalı ama tam gram bilirsek hesaplarız.. Evde hassas mutfak terazisi varsa kolay olur.🙂
Ftmnrr Burcuyyy 2 ölçek yap 60 ml su koy canım bebek karar versın doyup doymadıgına zaten doydugunda fazlasını cıkarır iter almak ıstemez mamayı
Burcuyyy Ftmnrr tamam çok teşekkürler bir şey daha sorucam bibeeronda 25.50.75.100.125. Yazıyor diğer yan tarafta da 1.2.3.4 yazıyor 60 milim 50 yazan çizgi den bir üstte ki mi oluyor
Burcuyyy Selo39 tamam çok teşekkürler bir şey daha sorucam bibeeronda 25.50.75.100.125. Yazıyor diğer yan tarafta da 1.2.3.4 yazıyor 60 milim 50 yazan çizgi den bir üstte ki mi oluyor
Ftmnrr Burcuyyy 1 olan 30 ml 2 olan 60 3 olan 90 2 yi iki ölçü olarak düşün yanı canım 3 üç ölçü gibi
Selo39 Burcuyyy evet canım 50 yazan çizginin bir üstü.. eğer 60 ml yazmıyorsa biberonda o şekildedir🙏
isimsizbebek Burcuyyy ben ya tam ölçek yaparım ya da yarım daha eklerim.. mesela bebeğime 90 CC yaparsam 3 ölçek koyarım. 105 CC yapacaksam 3 buçuk ölçek koyarım.
Melike3777 Burcuyyy canım mamaların arkasında nasıl yapılcağı yazıyor istersen bi arkasına bak daha kolay anlarsın en azından ölçek şaşmaz