Erken doğum riskim olduğu için 3 gün hastanede yatışım yapıldı bebeğim daha 28+2 ilaç yoluyla doğumu geciktirmeye çalışıyorlar bunu deneyip doğumu geciken oldu mu şuan evdeyim taburcu ettiler evde tedaviye devam ediyorum progestan kullanıyorum vajinadan ama yine de hafif bir kalkma yatakta dönme anında rahimde batma sanci aşırı yoğun ağırı hissim var ilaçtan mı bilmiyorum süt kesiği beyaz akintim da başlamış durumda sırtımda oluşan ağrılarda fazla halde sizce doğumu erken mi yaşarım yada ilerki zamanlarda düzelme olur mu yaşamış olan yada yaşamış olan birilerine sahitseniz bilgi verir misin lütfen