ysms19 Mybabyizmir ben gidiyorum ama daha yeni başladım, 1 kez gittim yani 🙄 henüz fikir oluşmadı bende
ysms19 Mybabyizmir Gökhan Önal beye gittim. Arkadaşım doğum yapmış kendisinde çok memnun kalmış. Bende eşimin görev yeri değişikliği sebebi ile doktor arayışına girince başladım kendisine
Mybabyizmir ysms19 nasıl peki hastane olarak falan hijyenik mi ? Bana 14 dk uzaklıkta arabayla. Bende özlem hanıma gideyim bi diyorum. Can Hastanesi’ne gitmiştim ama bir de ona gidip öyle karar vermek istedim acikcasi.ultrason görüntüsü verdiler mi peki ?
Asli0302 Şuan izmirde yaşamıyorum ama bekarken o hastaneye kontrole gidiyordum annemin rahim ameliyatı da orda yapıldı en iyisi Gökhan bey o hastanede ama sezaryen için tercih ediliyor genelde olanlar baya memnundu iyi ilgilenen işinin ehli bi doktor 👍🏻
Asli0302 Mete bey de hala ordaysa benim doğumumu o yaptırmış o da çok iyi bi doktordur normal doğumda da onu öneriyorlar diye biliyorum
ysms19 Mybabyizmir kendimde hemşireyim. İzmirin büyük hastanelerinden birisinde daha önce çalışıyordum. Benim aradığım kadar mükemmel bir hastane değil. Ama çalıştığım eski hastanemde mükemmel değildi. Bi gidip deneyimleyip kendiniz karar verirseniz daha uygun olur 🌸 ben Gökhan beye devam etmeyi düşünüyorum.
Hilalsny ysms19 acaba muayene ucreti ne kadar. Ve benim heyet raporu almam gerekiyor doktorunuz rapor konusuna nasik bakiyor hic görüştünüz mu
ysms19 Hilalsny muayene ücreti 90 TL. Rapor konusunda bi fikrim yok. 1 kez gittim daha Gökhan beye. Yeni başladım.