teletabi Hserd biz dün açtık dünyaya gözlerimizi rabbim tüm ağustos annelerine kolaylık versin bu sıcaklarda doğum cidden çok zor oluyor. Sağ salim alın hepiniz kucağınıza inşallah🤲🏻🌸
teletabi havvaace benimde kontrole geldiğimde 3 cm di yürüttüler 6 saat boyunca sonra 6 cm oldu yatışım yapıldı sancım yoktu yani ben hissetmiyodum ve yeterli gelmedi doktora acı çekmelisin dedi 😂 dayadı suni sancıyı iki üç damladan sonra acıdan kıvranıyodum. Sonuç sancıları saymazsak eğer çoook güzel bir doğumum oldu hepinize nasip olsun inşallah🤲🏻🥰
Berra20 teletabi canm yaa 6 saat yurudum dyn ya. Nasil guc derman kaldi ki digurck bnm pertim cikiyi bi saat yuruyunce.
teletabi Berra20 valla o zaman bi enerji geliyo hissetmiyosun yorgunluğu heycandan 😂 suni sancı kolay diyemem ama korkulacak bişey değil kuzum
almila2020 Ben 38+3 üm 40. Haftaları düşenemiorum ya 😱sezeryan olucam aslında doktorum 27 28 de alabiliriz dedi Bi sıkıntı olmadıkça bekleyelim dedi bakalım agustos da dogurcam insallah bnm doktora kalsa maşallah 40 ı da beklicek gibi 😀