Kızlar bu benim 2 hamiləliyim. Sabah 7 beri karnımda bıçak saplanır gibi bir ağrı var. Ara ara belimede vuruyor. Nişan falan hiç birşey gelmedi. Hemen doktora gitmek istemiyorum. İlk doğumda ağrım bir az buna benziyordu amma tam olarak nasıldı hatırlamıyorum. Sizce doğum başlamış olabilir mi?