damlaaax18 32+3 günlük hamileyim ve 3 gündür ishalim araştırdığimda doğum yaklaştığında bağırsaklar kendini temizliyor diyor doğum yaklaştı mı sizce benim arkadaşım ishalden 1 hafta sonra doğurmuş
Miniginannesiiii1111 damlaaax18 sadece ishal oldunuz diye bunu doğuma bağlamayın doktorunuza yazın o size ishal önleyici birşeyler önerebilir korkmayın bende ishal oldum öyle böyle değil ama dogurmadim 🙈 şuan 35+6yiz şükür
Meriwa damlaaax18 doğum belirtilerinden biri ishal evet ama başlı başına değildir cnm endişelenme bende 36 larda oldum 40+3 üm hala doğurmadım
Shira damlaaax18 ben demir hapi yüzünden 16. haftadan beri ara ara ishalim. Dogumun belirtilerinden biri ishal olsa bile, en büyük özelligi sanci, su veya nisan.. ama herkezde siralama farkli ve belirtisoz bile olabiliyor..
ecembugra53 damlaaax18 canım ishal yediklerinde kYnajlı veya üşütmeyen kaynaklısı da olabilir benim de bu atalar bagısaklsr bozuldu iyice 😂😂 korkma her ishal Doğum başlangıç değildir 😊❤️
damlaaax18 Miniginannesiiii1111 doktorumun numarası yok malesef çarşamba randevum var ama bugün arkadaşla konuştuk 2 doğum yaptı o da ishal olmuş acile gitmiş 1 hafta sonra doğurmuş o yüzden biraz telaşlandım 🤭
Miniginannesiiii1111 damlaaax18 yok bende ishal oldum öyle böyle değil daha haftamda küçüktu şükür dogurmadim
Darkgod damlaaax18 ortalığın salgini çoğu insan şuan ishal ben ve bebeğim dahil 🙄 doğumdan önce ishal olmamıştım
teletabi damlaaax18 bazen ishali kullandığınız ilaçlarda yapabiliyor vitaminler felan. Ben neredeyse 2 ay çektim ishali sonuç daha dün sabah doğurabildim 😂