Maya-Arya aa ben bilmiyordum, insan hata payı tabi kan testine göre daha yüksek değişir belki. Bana 12. Haftada erkek gibi sanki ama pozisyondan dolayı net göremiyorum demişti doktorum😃 sonra ben dayanmayıp 13. Haftada sırf cinsiyeti merakımdan başka bir doktora gittim, kendi doktoruma güvenmemekten değilde şehir dışındaydı. Sonra o doktor, bebek pozisyonu da verince kesin erkek dedi direkt. Sonra da değişmedi bir daha 😊 gerçekten sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil diyor insan ama yine de merak ediyor, çok iyi anlıyorum😊