Happybabyyy banyoda dusakabinde olunca su hazirlamak zorunda da kalmiyirsun. Direk suyun sicakligini çeşmeden bebeğe göre ayarlıyorum tazyiksiz açıyorum. Gerçekten çok kolay ve pratik oluyor. Birde sürekli akan suyun altında olunca usumuyorda. Kuvette yikayinca kovaya su doldur sonra kuvete akan suyu boşalt falan çok zahmetli oluyor. Ilk 2 3 hafta falan hep kuvette yikadik annemde kalıyorduk. Sonra evimize geçince banyoda yıkamaya başladık.