Tgcearmn Kızlar 21.08 de sezeryan oldum ameliyat yerim çok acıyo yürüyemiyorum yatıp kalkamıyorum daha önce olanlar ne zamana düzelirim acaba. Bebeğime annrmler bakıyor kalkıp ilgilenemiyorum sürekli canım çok sıkılıyor bu duruma 😢
Sjsjdkskaa Tgcearmn maksimum 10 güne hiç bir şeyin kalmıyor. Kendini strese sokma yorma dinlen bol bol. Geçmiş olsun🤗
merve90 Tgcearmn yürüdükçe ii olursun yatmamaya çalışş. Bn sabaha kadar yürümüştüm koltukta oturmuştum
Serap0634 Daha çok yeni ameliyatın.. Hemşireller enfeksiyon var mı diye kontrol etmiştir.. Her gün daha iyi olursun..
Muberraonur merve90 aynen hareketsiz kalma yürü evde yine hareketli ol açılmaya başlıcaksın yavaş yavaş