Kızlar bugün 38. Haftama girdim ve gün boyu adet olur gibi sarı akıntım vardi. Bu haftama kadar hiç böyle olmamıştı. Ve yoğun bel ağrım vardı. Ben sebebini çok ayakta kalmama bağladım ama doktora sorduğumda doğum sancısı olabilir dedi. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Şimdiden teşekkürler 💚🌿