Eozydn Meriwa ah ah ne zaman yola girerler ki 😂 burda direniyoruz ya bide ertesi gün Doğum hikayesi yazmak nasip oluyormuş ne sevinirim 😂
Damla1995 Eozydn oyle oyle küsdüm ben oğlana 😄 kandiriyo beni dogurcam saniyom.tık yok. Yuruyemez haldeyim artık yazik banada 🤪
nuryadaperi Eozydn ya ben onu yazdıktan yaklaşık 4 saat sonra doğurdum iyi mi 🙈🙈🙈 hastanedeyiz şuan bebeğimi emzirdim mışıl mışıl uyuyor 😊
Damla1995 Eozydn hissetmiyorum orayi artik aciklik hissediyom sizlama hissediom baski ssnki.ama doguma dair hcbsi yok 😩
Ecemli Kizlar bugun allttan muayene etti 1 parmak aciklik var dedi bugun bir kere pembemsi akintim oldu simdide lavaboya gittim kana yakin bir akinti yine gordum acaba nisan mi
nuryadaperi Simamom nişanım gelmedi 🤷🏻♀️ Suyumu ebe boşalttı. Ben şiddetli ve sık sancıyla hastaneye gittim. 8cm açıklığım vardı.
Elisayten Eozydn bende 38 +3 deyim sancim var acikligim var Nisan geleli bayaaaa oldu ama gelen giden yokk kizim gelcem gelcem diyip gelmiyor surunduruyor