Çiğneme tableleri bana çok iyı geldi. İçimde ejderha ates üflüyordu o derece. Sabahlara kadar ağlıyordum.. Bide bsns makarna hiç iyi gelmedi.. Dokunan şeyler varsa yemeyın. Süt de 2 yudum soğuk iç fazla değil. Ama talcid renii çiğneme tabletini dene belki sanada iyı gelir