Biraz önce sancılarım yüzünden hastaneye gittim 26 haftalık gebeyim. Nst de sancım çıkmadı idrar testinde kan çıktı dedi doktor böbreğimde taş var tabi ondanmı değilmi bilmiyorum ürologa gitmen gerek dedi aranızda hem gebe olup böbreğinde taş olan varmı bu doğuma sıkıntı çıkartırmı? İdrarında kan çıkan oldumu veya lütfen yardımcı olun