Selam arkadaşlar öncelikle hayırlı kandiller rabbim bütün hamislerin bebeklerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ..Bebek sahibi olmak isteyenlere de nasip etsin ...
Benim sorum şöyle 28 haftalık hamileyim iki gündür bel boşluğum belim kasıklarim da acayip agri ve baskı var bu dönemlerde böyle sancı yaşayan hamislerimiz var mı ? Ve bebek sanki içerde titriyormus gibi de birşey oluyor uyku sırasında oluyor uyaniyorum değişik şeyler oluyor gibi normal mi bunlar ?