Fuliaa90 aminegunes24 ondan bende cokmorkuyorum cunku ıkınma ile büyük baskıoluyor birde benim mor damar kalın ustunde top gibi sisenyerleri var oyuzden sanki ileridüzey gibi ama bilemıyorum 🙈 sız kac haftalıkdınız
aminegunes24 Fuliaa90 bende yarın kontrole gitcem 37+5 bu gün 38 az kaldı yarın tekrar doktoruma sorcam
aminegunes24 Fuliaa90 gittim canım devlet oldu için doğuma gittimde acildeki doktorlar bakcakmış kesik attıklarında zarar getircek yerdeyse sezeryana alırlar dedi bu gü kanam başladı nişanımda geldi doğumun eli kulağında