Hanımlar, 35+6 haftalık hamileyim. 3. Gebeliğim. İlk ikisi normal doğumdu. Ancak 2. Doğumum çok zordu, oğlum 4200 doğdu, doktor bilemedi kilosunu zor bir doğum yaptım hem ben de hem oğlumda hasar bıraktı. Şimdiki doktorum bu bebeğiminde iri olacağını, zor bir doğum olma olasılığı olduğunu ama doğum şekline benim karar vermem gerektiğini söyledi. Belki de kolay olacak ancak önceki doğum da yaşadıklarını yaşamanı istemem dedi. Ben normal doğum istiyorum kendi iyileşme sürecim için, ama bebeğim yine sıkıntı çeker mi diye korkuyorum sizce ben ne yapmalıyım? Karar veremiyorum sezaryen den sonraki iyileşme sürecini, neler olduğunu bilmiyorum yardımcı olur musunuz lütfen!