Betull43 enfeksiyon ilerlediği zaman evet çocuğa zararı olur ama ilaç kullanmaya başladıysan korkma geçer bir kaç gün içinde ve sıkı şeyleri doğuma kadar giymeyi bırak kuzum bende çok giyerdim ilk hamileliğimde kontrole gittiğimde rasgele ebe gördü uyardı beni sakın giyme bir daha diye ve ben sürekli enfeksiyon oluyordum giymeyi bıraktığım zaman olmadım bir daha çok fark etti Yüksel bel aşırı rahat oluyor