rabiass sleepy 2 numara aldım ben çünkü 1 ile fazla farkı yok. Bunu en az 5 arkadaşımdan işittim. Bir de bebeğin altını zaten zıbınladığımız için ve günde en az 5 en çok 10 kere değiştirdiğimizden ben direk 2 numara aldım. İnan güneş gözlüğünden biraz büyük. 6 kiloya kadar e iki ay desek en az 300 tane almak lazım gelir. Ben günde 7 kere değiştiririm desem 420 adet aldım. Yorumları da okuyunca herkes 1 ile 2 arasında ebat farkının çok olmadığını yazmıştı. Keza eve gelince de anladım