Arkadaşlar 14+5 günlük hamileyim bugün rahmim kısmım kaşınmaya başladı. Karnım büyümeye başladı diye kaşıntı oluyor diye tahmin ettim ama içten de hafif bi yanma var ayrıca sabah da sanki karnımım içinde ufak kesikler atılıyor gibi bi hisse kapıldım çok acılı değil ve yaklaşık bi iki saniyelik bişey. Onu da karnımın büyümesine bağladım ama ilk hamileleğim diye de tecrübesizlik var. Sizce bunlar normal mi . Bebek ve karnım büyüdüğü için mi oluyor. Hafta içi doktora gidicem o yüzden buraya yazmak istedim tecrübeli annelerimiz yardımcı olursa sevinirim