Gunesazra ben bu olayı 38.haftamda yaşadım nişanım gelmişti açıklıgım vardı nstde sancım 80lerde çıkıyodu ama hissetmiyodum, doktorum suni ile başlatmak istedi ben 1 günn daha müsade istedim eve geldim meryem ana otunu suya koydum akşam yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım ve akşam 9da sancılarım başladı suniye ihtiyaç duymadan kendi sancılarımla dogum yaptım banada kakasını yapabilir demişti 38.haftamda tabiki riske atmaya gerek yok ama kendi hareketlerinizi sıklaştırarak biraz sancılarınız gelmesini başlatabilirsiniz belki