Firdevs_gozde Merhaba anneler 7. Haftam dayım bugün kahverengi akıntım vardı 2 gündür Doktorum vajinal akıntı dedi bugün kahverengi olan akıntı biraz kırmızı oldu korkulacak bir durum mu doktora yazdım ama hala dönüş yapmadı bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim
BegumIscanTunc Firdevs_gozde canım doktora gitmek en iyisi hiç değilse baştan önlem alırsın progestan verirler belki bende şuan 5+3 haftalığım öğrendiğim günden beri progestan kullanıyorum çünkü 3 kaybım var ondan doktorum gebelik öğrendiğinde kullanmaya başla demişti önlem amaçlı inşallah rabbimin izniyle hiç sorun yoktur sağlıkla huzurla kucaklarımıza alırız rabbim kimsenin kucağını boş bırakmadan sende fazla stres yapma ve elimden geldiğince dinlen
Sibel122 Firdevs_gozde kendini sitrese sokma canım gayet normal adet kani gibi gelemediği sürece sıkıntı yok. 32 haftalık hamileyim ve hamileligim boyunca kanamaları olan bir anne adayiyim hiç biri sorun teşkil etmedi ama aynı şekilde devam ederse pazartesi bi doktora git en azından bir progestan felan verir. Yada önəmli bişey var mi ona bakar. Ama şuan mutlaka istiraat et kendine iyi bak
Babyy1S Firdevs_gozde progestan yazmadı mı keşke yazdırsaydinz 9 haftalikken sizinki gibi kahverengi akintim gelmisti doktor adet kanı gibi kesilmeyen akinti olursa gel demisti ilac kullandm 4 gun surdu snra akintı pembe renge dondü bende sorun yoktu ama sizin ağrınız da varmıs bi baktrn derim
Gamzes Firdevs_gozde bende yaşadım ilk haftalarımda doktorum fazlalaşırsa gel demişti yoksa normal yerleşme kanaması bunlar normal demişti hiç bişey olmadı benim 3 gün kan gelmişti az az fazlalaşmadı ama
Firdevs_gozde 67380ipek tamam teşekkür ederim kasıklarım da da çok fazla ağrı var korkuyorum açıkçası
Firdevs_gozde BegumIscanTunc teşekkür ederim canım Allahım hepimize şifa versin inşallah bi anda stres yaptım umarım kötü bişey olmaz sağlıkla alın kucağınıza sizde inşallah 🙏🏻
Dlcimr Canım doktora git benim olmuştu düşük tehliken var dedi doktor bi agladım ben ilac iyne verdi çok şükür iyim suan agrılarım vr benim de 17 hafdalık hamileyim bende rabbim saglıkla sıhatla kucagmıza almayı nasip etsin inşallhh 🤲🏻
Dlcimr Firdevs_gozde canım doktora git ihmal etme için rahat olur insan tedirgin oluyor korkuya aklına herşey geliyor gebelik te 🤲🏻
Firdevs_gozde Sibel122 Allah razı olsun içim rahatladı bugün çok yoruldum hiç oturamadım sadece silerken peçeteye bulaştı çok korktum ben de
Sibel122 Firdevs_gozde bende de aynı öyle oluyordu ilk zamanlar normal bide yeni hamilelik ama doktora gidene kadar kendine çok dikkat et ağır iş yapma lütfen 😊
Esrattp Firdevs_gozde benim de ilk başta kahverengi akıntıydı önemsemeyim korkutmayım kendimi dedim 5. Günde Sonra kahverengilik hafif pembeliye doğru dönmeye başladı doktor rahimde kanama var dedi düşük tehlikesi var diye ilaç verdi hiç bariz kan değildi o pembeliği bile tam anlayamadım kahverengi mi değil mi diye uygun bi zamanınızda gidin bence doktora içiniz ferahlar en azından