Eeisitan Sabihak 25+4 deyiz 7kilo aldım 🙂 napalım kuzularımıza kavuşalım da kilo verilir sorun değil 😉
Hifa38 Bnde 25 haftaligim 15 kilo aldım sabit yattım ben kızlar tüp bebekti kanamalarımda olmuştu çok şükür birde sağ sağlim doğum yapsaydım hepimiz inşallah 💜
Eeisitan Hifa38 hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim gerisi kolay kilolar gider ağrılar sızılar zamanla unutulur yeterki yavrularımıza kavuşalım hayırlısıyla Allah yardım eder 🤗
Haticecem Haftadayım daha kilo alamadım 1 buçuk yaşındaki kızımın peşine koşturmaktan şuan 60 kiloyum 61 kilo ile hamile kaldım
Betull43 Haftaya girmek üzereyim 10 kilo aldım ben :) nasıl oluyor anlamıyorum her gün yürüyüş de yapıyorum paketli gıdalar da yemiyorum hamur işi falan da yapan eden yok öyle ama yediğim şeyler kilo olarak illaki dönüyor bana :)