Bence bi doktorla kalma bende gitmistim 6 haftalıkken bebek var kalp atışı yok dedi bende çıktım başka doktora gittim başka hastaneden geliyorum bebeğin kalbi atmıyo dediler emin olmak için size geldim dedim hemen baktı gayette güzel atıyordu. Hatta doktrum 6 haftalıkken erkek dedi 14. Haftada gittim erkege benziyo dedi baska bi doktor göstermedi de arasında küçük çıkıntı var dedi haftaya 19 haftalık olacaz o zman gidip öğrenecez inşallah. Sende sıkma canını başka bi doktora git ultrasonu iyi olan kaliteli ultrasonda gözüküyor bebekte kalp atışıda..