Sbelllllllll yalnız n11 benim güvenimi sarstı o yüzden ordan almıyorum artık. Alırsanız da açıklamaları dikkatli inceleyip alın derim. Bana daha önce aldıgım bir ürünü göndermediler. Şikayet ettim kabul edip dönüş de yapmadılar. Neyse ki pahalı bişey değildi ama güvenim sarsıldı. Kaç defa da görselle açıklamanın tutmadığına denk geldim. görselde bebek arabası + oto koltuğu var örneğin. Siz de ikisi de gelecek sanıyosunuz ama açıklamaya bebek arabası yazmışlar sadece bebek arabasını gönderiyolar