Busraanur Mt242016 bende inşAllah pazartesi olucam ama ilk doğumum korku stres heyecan hepsini yaşıyorum.
Esra07 Mt242016 ben varım öğlen yatışım yapılacak spinal olacak 38+4 üm heyecanda ve korkuda var zaman geçmiyorrrrr
Mt242016 Esra07 benimde sabah yapılcak yatış nasipse spinal aynı şekilde anestezi doktoru spinal de iyileşme süren çok hızlı olur deyip beni rahatlattı Allahtan inşallah kolay atlatırız hepimiz 🌸
Kubraercan Ben varıım heyecanlıyım ama tamda farkında değilim olayın ciddiyetinin 😅 ilk defa ameliyat olacam çok değişikk 🙈 kaç haftalıksınız ?
Mt242016 Kubraercan bende öyle sanırım ciddiyetine yarın varıcaz😂 Yarın tam 40+0 oluyoRum kuzum sen kaçsın?
Birmelekmoms Bende varım kızlarr 39+5 te olucaz sabah yatışım yapılacak,kendi isteğimle oluyorum umarım pişman olmam sadece bunun tedirginliği var doktorum tam zamanı diyor ama bilemedim az daha beklesemiydik
Mt242016 Berra20 aslında normali bekliyorduk canım Ben çok istedim ama nasip olmadı hayırlısı böyleymiş en son Cuma kontrolde Doktor açılma yok Çatın dar deyince riske atmayıp sezeryan yapalım dedi bende kabul ettim.