ecealkaya Merhabalar Sezeryan ile doğumum olacak ve bebek doğar doğmaz mama verilmeli? Yoksa verilmemeli anneyi beklemelimi? Yardımlarınızı bekliyorum🙏🏻 Bu arada herkese HAYIRLI KANDİLLER🙏🏻
deletedmom43 Sen odaya gelmene yakın bebeğini getiriyorlar. Sen odaya geldiğinde yarı uyur oluyorsun. Yanında annen kardeşin filan varsa onlar tutturuyorlar senin göğsünü bebişe
deletedmom43 DidemYldrm Yani o da var 🙂 haklısın. Ben genel anestezi durumunda olanı söyledim, en kötü ihtimal 🙂
deletedmom43 DidemYldrm Ben spinalden çok korkuyorum ne yalan söyleyim 🙂 keserken hissederim gibime geliyor 🙂
deletedmom43 DidemYldrm Ay bilemedim valla 🙂 spinal yaptırsam bile korkumu yendiğim için değil sırf çocuğumun ağlamasını duymak ve göbek bağı kesilmeden kucağıma almak için yapacağım 🙂