Yeloturko dün bu konuyu bende arkadaşım olan bi ablaya söyledim az hissediyorum diye normal dedi gece sabaha kdr çocuk karnımda durmadı uyutmadı 😀😀ama k aç kişiyle konustuysam son zamanlar azalır bebeğim yeri kalmıyor çok hareket etmiyoor diyor nrmlmiş yani az olması hiç olmaması sıkıntı tabikde benm çok çok haraktlydi 31-32 haftadan snra yavaşladı 35 haftalık suan doktordada şükür skntı ckmıyor