Eceunverkanra 12340 Rabbimin izniyle kavusmaya son 60 😍 Zaman gectikce halsizlik, agirlasma,sık idrara cikma ve nefes darligi yasamaya baslasam da cok sukur 🙏🏻
Cansu321 yumukeller aynen bende son 49 nefesden ziyade midem çoook yanıyo ağlayasım geliyo resmen geceleri tuvalet nöbetleri bitmek bilmedi bebek doğunca gece uyurmuyuz Allah bilir ama bari şimdi uyuyalım diyorum nerdeeee 🤷🏻♀️
yumukeller Cansu321 o da var mide yanmasi ha çıktı çıkacakmış gibi… aynen ya gece sürekli lavabo ihtiyacı oluyor yataktan kalkmak işkenceye döndü 😂 bu uyku kaçıklığımızın sebebi Allah’ın takdiriymis aslında bizi anneliğe hazırlıyormus ama keşke uyusak daha iyi 😊
Zeynepli1234 egeninincisii kuzum aynı gün doğmak çok güzel bir duygu evet ama olumsuz bir yönüde var sana kendi arkadaşımı örnek veriyim annesi ile aynı gün doğumlu annesini bi kazada kaybetti ve doğum günlerini asla kutlamıyor kimseyede kutlattırmıyor o gün evden bile dışarı çıkmak istemiyor nedenini sorduğumda annemle aynı gün doğumluğuz ama o şimdi yok demişti.Tabi Allah göstermesin bu durumu kimseye inşallah ama söylemek istedim .Benim doğumum 29 Eylül gözüküyor eşimde 30 eylülde doğmuş bende inşallah aynı gün gelmez diye dua ediyorum.Rabbim kimseyi anne babasız ve evlatsız bırakmasın ❤️
ilkbaby aysegul1anne aynen hiç sorma yaa başlarda haftakar çok çabuk geciyodu 3.trimesterden sonra günler gecmiyo😀