Cansummm Kızlar 34 haftalığım ve ben kasılma nasıl oluyor hala bilmiyorum🙈 şöyle ki şükür ne bel ağrım ne kasık ağrım oluyor. Sadece arada karnım çok sertleşiyor ama kızımda bir yerlerini dayıyor olabilir 2-3 dakika sonra o sertlik gidiyor. Kasılma bu mu oluyor acaba nasıl anlayabilirim bilemiyorum. 🤷🏼♀️
Heisenberg Cansummm Evet onlar yalancı kasılmalar☺️ Şiddeti gittikçe artacak yavaş yavaş. Eğer düzenli aralıklarla gelirse o gerçek doğum sancısı oluyor
Ayseg1 Cansummm 33 haftalığım karnım Bi anda sertleşiyor hareket edemiyorum durup geçmesini bekliyorum nefes almakta dahi zorlayabiliyor yalancı sancılar da diyorlar
dilara92 Cansummm Ben 26.haftadayım bende de oluyor ama 2-3 dakika sürmüyor 20 saniye falan gün içinde 15-20 kere oluyor 🤷♀️🤷♀️
Cansummm Heisenberg yaa pardon bel ağrım ve kasık ağrım olmuyor yazacaktım yanlış yazmışım şuan farkettim 🙈eğer olsaydı evet yalancı sancılarım oluyor diyeceğim ama hiç ağrım sancım yok şükür demek istedim. Sadece arada karnım sertleşiyor o da bebek kendini mi dayıyor kasılıyor muyum anlayamıyorum
Gok-Cag-26 Heisenberg Haftadayım dün baya karnım kasıldı sertleşti. 2-3 dk sürdü sonra rahatladı ama tüm gün böyle devam etti. Erken diye önemsemeyim karnım büyüyordur dedim ama açıkça tedirginim 😥
1Vera_ Cansummm bence yalancı sancı olsa anlarsın. Benim mesela karnım top gibi oluyor aşırı sert ve aynı zamanda adet ağrısı giriyor.
Cansummm Ayseg1 bende işte anlayamıyorum benimki de sertleştiğinde hafiften rahatsızlık veriyor ama sizin kadar olmuyorum açıkçası. Bu yüzden ne olduğunu anlayamadım
fatmanuraydin 32yim bende de aynısı oluyor ve bazen uyguladığı baskı canımı yakıyor ama oyle cekilemiyecek bi ağrı yok anlamıyorum da bişey ilk oldugu için şimidi sancı nerden nasıl giriyor neye bemziyor hiç bir fikrim yok Boyle gerilip nefes alamıyorum aşağıdan felan baskı olıyor ama hamilelikten diyip endişeleniyorum doğru mu yapıyorum acaba sonuçtam doğuracak olsam anlarım diye düşünüyorum
Cansummm fatmanuraydin bende siz gibiyim heralde farklı birşey olsa anlarım diye düşünüyorum. Ağrım sancım yok sadece karın sertleşmesi oluyor o da öyle rahatsız edici değil demekki sorun yok diyorum kendimce.
Heisenberg Gok-Cag-26 Çok fazla yorulduğunuz günlerde kasılmalarınızın sıklığının ve şiddetinin artması çok normal. Siz bol bol dinlenmeye gerekmedikçe iş yapmamaya gayret edin☺️
Cansummm dilara92 sağlıkla zamanında gelsin miniklerimiz insan tedirgin oluyor. İlk deneyim olunca da anlamıyor.
Papatya011 30.haftadan beri oluyor 35 haftalık olduk karnım aniden sertleşiyor semsert oluyor her yeri yaklaşık yarım dk 45 saniye öyle kalıyor sonra geri yumuşuyor, kasılma anında ise 55 60 ları görüyor nst de sancım
tgba34 28+6 dayım ve ara ara bende de oluyor eğer bu kasılmaysa. İlk acemilik zor oluyor anlayamıyorsun tabi🙄 tedirgin oldum ilk başlarda ama 5-6 saniye sürüp geçiyor günde 7-8 kez oluyor. Normal sanırım bu değil mi 🙈