Nur5495 evet en üstü yapıştırma yapıyorlar toplam 7 kat kesiyor hepsini dikiyor en üst yapıştırıyor .Ben sami kemikte sezeryan oldum şimdi 2.sezeryanımı da onda olacağım .Sezeryanda çok iyi bir doktor çok memnun kaldım dikişler gözükmüyor bile pek .1 haftada toparlanmıştım