DYG93 Herkesin farklı oluyor ya. 0 açıklıkla sancısı başlayıp 1 saatte doğum yapan da var🙈 Ben 37 küsür haftadan beri bugün yarın doğurucam diye bekledim yine de 2 haftaya yakın zaman geçti. Çok çok fazla yürüyüş yaptım ve gebe okulunda bize gösterdikleri gibi fırsat buldukça çömelme pozisyonunda durdum. Bunların açıklıkta çok etkisi oldu bence☺️