Öncelikle merhaba hamiş anneler artık aranızdan ayrıldım bi yandan mutlu edici bi yandan üzücü birşey bu
27 nisan cuma günü sabah saat 5 bucukta uyandım ve sanki adet sancısı gibi bir agrim vardı galiba lavaboya sıkıştım deyip lavabayo girdim kalktığında ise klozetteki kanı gordum eşimi uyandırmak istedim sonra hastaneye gidip eli boş dönmekten korktum ve daha 36 haftalık idim
Neyse evde gezindim biraz bulaşıkları felan yerleştirdim dusa girdim ağrının geçmesi için fakat dustan çıktıktan sonrada gitmedi ağrı saat 8 bucuk olmuştu en son kaldırdım artık eşimi bi gidelim hadi dedim o hemen zaten telaş yaptı taxiyi arıyor benim yanıma geliyor iyi misin diye en son taxiye bindi ve yola dustuk serum verirler ağrı gider dedim onada hastaneye girdik acilden doktorlar kavga ediyor yok sen bakacan yok ben bakacan diye o kavgayı bırakın biriniz baksin can cekisiyorum burda diye bağırdım esimde giriş yaptiruyosun dışarda catala aldılar bi baktılar senin acilman 8 santim olmuş nasıl dayandı evde az kalsın doguracakmisssin dediler ve hemen dogumhaneye aldılar sabah kahvaltı yapamadigim için hemen bi serum verdiler sadece orda sancı çektim serum yiyince uykum geldi gözümu acamiyorum bi yandan ağlıyorum bebeğim niye erken geldin deyip bi yandan hastane cantam felan hepsi evde kaldı doğuma gecmemistim ben diyorum en son ağrılar sıklaştı beni sezeryana alın dayanamıyorum dedim doğruldum dogrulmamla suyum patladı pat diye sonra başladık doğuma hemen bir iğne yaptılar ve inanın hicbisekilde hissetmedim ikinirken hep kustum zaten 8 ayimda böyle geçmişti en son bidaha ikin geliyor dediler agzim kurudu ikinamiyorum diye agladim su verdiler ve hemen geliverdi göğsüme koydular ve inanın herşeye deger yine olsa yine çekerim o ağrıları sancıları sonra kestikleri yeri diktiler ama yine hissetmedim 10:15 te doğum başladı ve 10:35 te göktuğ elindeydi dikişlerim bile bitmisti normal odaya aldılar emzirdim kokusu bile yetiyor herşeye ve şuanda çok minnak ama sağlık durumumuz çok iyi uzun oldu sevgili hamişler aranızdan ayrıldığına bir kez daha üzülüp seviniyorum ve bi ikinmada gelsin kucağınıza inşallah