Baharem Saç boyatma ile ilgili ne düşünüyorsunuz ? Benim saçlarım iyice kötüleşti artık 5 renk falan var kafamda 17. Haftalık hamileyim.
CerenNisaSecilmis Baharem 31 haftalık hamileyim ve tam 1 karış diplerim var 😂 allahtan kapalıyım kontrollere giderken sorun olmuyor ama ben gerçekten sıkıldım diplerim koyu kumral uçlarım açık sarıydı ama şimdi iğrenç bir sarı oldu ama gel gelelim ki eşim asla izin vermiyor bebeğe bir zararı olucak diye halbuki diplerimi boyamıcam sadece sarı olan yerleri koyu kumrala Boyucam ama yokk
Aysesen80 Baharem ben 24te boyattim artik o neyazlari kaldiramiyordum 😂😂 hatta yeni dipler de geldi doguma yakin bidaha boyatirim.beyaz saclarla girmek istemiyorum 😂 acici filan olmadktn smra doktor sorun olmaz dedi zaten koyu renk dip yaptrdm bende sadece
Cafede Baharem biraz daha bekle bitkisel boya ile boyatabilirsin bn 30 haftalikken filan iki kere boyadım birini bn boyadim normal palette ile begenmedim kuafore boyattim dip boya sadece acma filan degil
D2147 Bitkisel boyalar var. Onlarla boyayabilirsiniz. Biraz daha pahalı ama en azından kimyasal içermiyor. Hamilelere, astım ve cilt kanseri hastalarına da yapılıyor o boyalar.