Elvanay kbb doktoruna da gittim beyin cerrahına da gittim. Kadın doğum doktoruna da sordum. İnanın 1 aydır bende uyuyamıyorum.beynimde tümör var diye ağlıyrm her gün. Kadın doğum doktorum kbb ye git dedi. Hiç birinde bir sonuç Çıkmadı. Ama hiç bir doktor da hamilelikten olur demedi. Bir tek ben de var bu sorun diye ağlyrm her gün. Geceleri ben de bu sesten uyuyamıyorum. Kalbim kulağımda atıyor sanki. Damar sesi nabız sesi gibi tarif edemiyorum sesi. Uğultu gibi rizgar gibi? Aynı mıydı sizin de? Özür dilerim sizi bu kadar sorulara boğduğum için ama korktuğm için soruyrm