Humaninannesi20 Bende de var maalesef doktoruma normal doğuma engel mi dedim ilerlerse evet engel dedi.Ama ben pıhtılaşma şüphesiyle kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ondan dolayı riske atmak istememiş olabilir hani patlarsa vs diye
Pearl25 Ferihakrc benim doktor kesi yeri olduğu için direk sezeryan diyor kafam karışık bende normal istiyorum bakalım nasıl olucak