Kızlaar bebeğim tam 1 aylık oldu hep yazmak istedim doğum hikayemi şimdiye nasip oldu 😊 en baştan bunu söylemek istiyorum durumunuz varsa kessssinlikle epidural doğum yapın ve başlayayım anlatmaya biraz uzun olabilir 😊 tam 40 haftaya kadar bekledik ama o güne kadar çok sabırsızdım ne zaman doğacak diye sürekli diyordum acaba ne zaman suyum gelecek ne zaman nişanım gelecek diye ve artk psikolojimi bozmuştum resmen 😊 herneyse 39 haftada doktora gittik doktor tam 40 haftaya kadar bekleyelim o güne kadar doğum gerçekleşmezse ona göre hareket ederiz dedi.. 22.07 tarihinde 40 haftam doldu hastaneye gittik doktor alttan muayene etti ve 1 cm açılmam vardı doktor yatışını yapıp doğumu gerçekleştirelim dedi..sabah 11 de yatışım yapıldı serum ve lavman verildi ve sancılarım başladı başta hafif sancılarla başladı saat 1 e kadar kendi sancılarımı çektim 1 de ebe baktı 2 cm açılma olmuştu 1 de suni sancı verdiler ama sonrasında dayanılcak gibi değildi saçlarımı çektim demirleri çekiştirip çekiştirip durdum bağırmaktan hastaneyi başıma yıktım saat 2 buçuğa kadar suni sancıyla açılmam 3 cm oldu kafayı yiyecektim ve ısrarla artk epidural iğnesini vermelerini istedim doğumhaneye aldılar epidural iğnesini vurdular ama ondan sonra bir rahatladım kızlar anlatamam ondan sonra ne sancı hissettim ne de bişey sancım oluyor ama ben uyuşuk olduğum için hiçbişey hissetmiyorm düşünün uyudum yani gözüm dalıyordu😂😂 neyse ebe baktı 9 cm açılma oldu doktor geldi ıkının dedi şok oldum ben sancı çekmedim ne ara o kadar oldu dedim 😂 doktor geldi doğuma başladılar ıkın diyorlar benn ıkınıyordum ama acaba ıkınabiliyormuyum diye düşünürken bi baktım oğlum doktorun elinde şokkk oldum sonra dedim aaa ne zaman çıktı bu diye doktor ve ebeler nasıl gülmüştü ama 😂😂 düşünün bebeğimin çıktığını bile hissetmedim o kadarr bebeğim saat 16:25 te 56 cm 3700 kilo doğdu ve şuan karşımda baka baka yazıyorum ve doğum yaptıktan sonra odama eşimden yemek istedim hemen çokk acıkmıştım doğum anında bile döner yemeyi hayal ettim😂 ben yemek yerken annemler görüntülü aradı annem diyor ki sen daha yeni doğum yaptın ama sanki keyif yapıon dedi hiç doğum yapmış gibi bir halim yoktu 😂doğum sonra çok çabuk toparlandim hastanede bile hep kalkıp yürümeye çalıştım evde de 3 gün yatalak kaldım ama o zaman da kendim işimi görüyordum 😊ve yine diyorum kessssiinlikle imkanınız varsa epidural doğum yapın.. İstediğiniz her soruyu sorabilirsiniz kızlar