Aliay ben öğrendiğimden beri hiç ama hiç bulantı olmadı karnım çıkmadı. Ne zaman hareketleri hissettim o zaman anladı hamileliği. Onun dışında her aktivite her yemek herşeyi yapardım.hiç kilo da almadım aksine kilo verdim ama doktor çocuğun gayet iyi beslendiğini söyledi. Şuan 26 haftalığız ve karnım yeni yeni çıkıyor. 6. Aydan sonra inanılmaz hızla büyüyecek demişti doktorum öyle de oluyor. Hiç bulantın olmaması çok iyi bişey ben herşeyi yedim içtim hiçbişeyden tiksinmedim inşallah sende öyle olursun