150403 smyyeuzun sebebine bağlı mesela benim almam gerekiyordu ama eşim kovit pozitif çıktı 14 gün karantinaya girdik hastanemle iletişime geçtim onlarda karantina bitince alıp yollayabileceğimi söylediler
Kesici Tns35 raporun ve dilekçe ile talep etmezsen idari izni, çıkmazsın. Bilemezlerki sen bildirmezsen hamile misin kaç haftalıksın vs.
Tns35 Kesici peki 32. Hafta diye bildirdiğin de devlet geçmişine bakmıyor mu neden 24 haftalıkken bildirmedin diye? 🙄 Covid sebebiyle zorunlu 24. Haftada çıkmak diye bildiğim için soruyorum
Kesici Tns35 yo hayır senin talebine bağlı dilersen de çıkmazsın. Ama 32 de bildirmen zorunlu. Çalışır alıcaksın yada çalışmaz. 37 haftadan sonra nazardan yap çalışmazsın.