ismayilin_annesi bütün kontrollerimiz yapıldı canım her şey çok şükür iyi, bebeklerimde öyle minik değiller haftalarına göre tekil bebek büyüklüğündeler, doktorum dedi normalde ikizler 35.haftadan önce doğuyorlarmış ben iyi taşımışım 🤗 birde 38.haftam tam doluyor yani 37+6 da ameliyat olacağım.. .