Halimeucm EcemAfacan ismayilin_annesi canim plesantan ön duvardami yani benimde öyle ama asagidami yukaridami doktor birsey demedi ön duvarda olmasida engel olurmu acaba kanala inmesine
ismayilin_annesi [bilinmeyen] plasentam asagi oldugu icin bebegim dogum kanalina inemiyo..peki sende?
Glsmumul ismayilin_annesi bizde 35 i bitirmek üzereyiz. Benim oğlumda hala pozisyonu almamış acaba benimde öylemi doktorum öyle bişey demedi gerçi ama bi cuma kontrolümüz var hala dönmemişse kesin sezeryan dicek doktorumuz 😐
Alinkuzusu ElifUlu çok karışık duygular siz de de mevcut mu acaba 🤔😂 bi an önce kucağıma almak isteyip bi yandan da az daha mi dursa diye düşünüyorum 🙈
Heyecanlarim Alinkuzusu ayni ben gibisin 😄 ayrılmakta zor gibi sanki, karnından çıktıklarında insan bir tuhaf oluyor, boşluğa düşüyor sanki 😩
ElifUlu ElifUlu Alinkuzusu aynen uykusuz geceler biraz gözümü korkutuyor ama kokusunu koklayabilecek olmak ❣
Ahmedinannesi ismayilin_annesi şafak 25🙈ama yarın çatı kontrolüm var,sezaryan kararı alırsak doktorumla daha erken bi tarihte kavuşurum oğluma diye düşünüyorum💙ama tabikide gönlümden geçen normal doğumdan yana☺
HabibeGlrmr Son günümüz 19 mayıs fakat bende sancı vs yok bebeğimde şükür baya hareketli. Yoksa 40 haftayı geççekmiyiz 😫 bu şekilde olan varmı acaba
ismayilin_annesi HabibeGlrmr bende de cok haraketli hatta dogum kanalina inmedi bile sezeryana mecbur kalmasaydim belkide 40 haftayi gecmisti
MerveKya Gulsum94 evet ya bu zamanlar hiç geçmiyor sanki artık kucağımıza alalım inşallah bakalım bundan sonra kısmet ne zaman gelecekleri belli olmaz ☺