Ssmzsh ben ilk hamileligimde mehmet ali kilcik’a gitmistim. Cok da memnun kaldim. Ozaman hafta sonu kanamam olmustu, ozellikle aytintili icin gitmemistim yani, internetten arastirip acik olan bir kadin dogumcu aramistim. Ama dedigim gibi cok memnun kalmistim. Simdi eylulde ayrintiliya giricem insallah, yine o doktoru düsünüyorum.